Q5 Projekt

Q5projekt_projektoversigt

Q5projekt_medarbejderoversigt

Q5projekt_dagsplan

Q5projekt_medarbejder

Q5projekt_projekt

Q5projekt_kalender

Q5projekt_setup

Q5Ressourcestyringsprogrammet Q5 gør det muligt at styre medarbejdere og kompetencer effektivt i forhold til flere samtidige projekter. Dermed sparer din virksomhed både tid og energi.

Programmet kan installeres på Windows PCer, og der er ingen begrænsning på antal samtidige brugere.

Medarbejdere kan gives eksempelvis enten et fælles-login, eller individuelle logins til programet, hvor de kan se deres igangværende og fremtidige opgaver.

Projektlederne gives individuelle logins (programmet kan benytte Windows login) hvor de har rettigheder til at foretage booking, redigere i projekter m.v.

Til højre er der en række skærmbilleder fra programmet. Du kan klikke på dem for at forstørre.

Du kan også tage et kig på videoerne herunder:

Video med en overordnet gennemgang af Q5 Projekt

Video eksempel på oprettelse af et nyt projekt og booking af personale

Video eksempel på oprettelse af en medarbejder og tilføjelse af et certifikat

Video eksempel på booking med certifikat

Flexibel opbygning

Q5 er flexibelt opbygget, således at alle felter, funktioner, skærmbilleder og rapporter kan tilpasses præcis til din virksomheds ønsker og krav.
Der udover har vi en række moduler, som kan installeres ovenpå Q5 standard applikationen:

  • SMS afsendelse
  • Digital timeseddel app
  • Google maps integration
  • Integration til NAV, C5, AX, m.v.
  • Online medarbejder kalendere og medarbejderoversigt